Anketimiz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anketimiz
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
Anketimiz
Anket
Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
26
Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
Evet Gitsin!
%61,54 (16 Oy)
AtomaniA
,
By_Wade
,
Cyris
,
fatihbaz
,
H5PY0
,
iLgisiz
,
JoyEX
,
knTurk
,
LcN_x
,
psblog
,
Rudeboy
,
seo17
,
Serdar
,
tr01
,
UmutTR
,
warchild
Hayır Gitmesin!
%38,46 (10 Oy)
BUGRAHANN
,
BuRacK
,
DReaMeRYounG
,
Ekstra
,
LincolnSamet
,
maviyalniz
,
OfisTech
,
Vendetta
,
webalem
,
YokSun