• 30-07-2008, 14:37:48
    #1


    Fenerbahçe Kulübümüz tarafından taraftarlarımız için hazırlanan Fenerbahçe Kart'ta 146 bin üyeyi geçildiği bildirildi. Fenerbahçe Kulübümüzden yapılan açıklamada, sarı-lacivertlilerin İspanya'nın dünyaca ünlü kulübü Real Madrid'i tescilli taraftar sayısı bakımından geçtiği, 163 bin tescilli taraftarı bulunan Barcelona ile de yarıştığı kaydedildi.

    İspanya'nın ünlü gazetelerinden Sport'ta yayınlanan habere göre, Barcelona takımının bu sezon 163 bin tescilli taraftar sayısına ulaştığı, Real Madrid'de ise bu sayının 85 bin olduğu ifade edilen açıklamada, ''100 bininci tescilli taraftarına Ekim 2007'de ulaşan kulübümüz, temmuz ayı itibariyle tescilli taraftar sayısını 146 bine çıkarttı'' denildi.
  • 30-07-2008, 14:39:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyatlar açısından karşılaştırırsan, daha doğrusu kartlardan gelen gelir konusunda karşılaştırırsan Real Madrid en az 2-3'e katlar.
  • 01-08-2008, 00:40:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fenerbahçe Bence Barcelona'yıda Sollar...
  • 01-08-2008, 00:42:09
    #4
    Geçen seneden zaten 120 bin kart satılmıştı neden haberler bu sene çıkıyor merak konusu.
  • 01-08-2008, 00:47:36
    #5
    Amaç kart sattıp geçmeksa o iş kolay, ama önemli olan o kartan gelir elde etmek.
    100 YTL ye 10000 kart sattıcağına, 1000 ytl 5000 kart sat. Tamam fener kartlarının bi kaç çeşidi var ama yinede amaç Barcelona-MAdrid-ManU'yu geçmekse böyle geçmek lazım. yoksa Eskişehirspor 5 ytl kart satışı başlatsa 1 haftada 250-300 bin kişi alır.
  • 01-08-2008, 02:32:15
    #6
    Fenerbahce 3 tip kart satiyor...

    Normal - 35 YTL, her yil 35 YTL
    Gold - 100 YTL, her yil 50 YTL
    Platinyum - 350 YTL, her yil 150 YTL

    Kötümser bir tahminle ortalama yillik 50$ adam basi kulübe gelir sagliyorlar demektir...

    50$ x 146.000 = 7.300.000$

    neresinden bakarsaniz bakin iyi bir katkidir... hedef 1 milyon üye proje hayata geçirildiginde zaten sadece kartlardan gelecek 50 milyon dolar mertebesinde para bile Fenerbahçeyi dünya devlerine kafa kafaya getirecek kadrolar kurmasi için yeterli ekonomik seviyeye getirir...
  • 01-08-2008, 02:45:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ne kadar ilginç bir tablo macgunu'nun tablosu. Halk işsizim diyor, açım diyor ama ilginçtir 7 milyon doları para babasına da yolluyor. Gerçekten çok ilginç.
  • 01-08-2008, 06:52:05
    #8
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar açısından karşılaştırırsan, daha doğrusu kartlardan gelen gelir konusunda karşılaştırırsan Real Madrid en az 2-3'e katlar.

    katılıyorum sadece sayısal veri
  • 01-08-2008, 06:59:42
    #9
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskişehirspor 5 ytl kart satışı başlatsa 1 haftada 250-300 bin kişi alır.
    gülerim. sırf yazmış olmak için yorum yapmasak? Eskişehirlisindir belki ondan yazmışsındır ama sana şöyle sorsam hakkarispor 5ytlden kart çıkartsa alırmısın? Açıkça bursaspor'un hiçbir ürününü almıyorum. çünkü yönetim kullanmıyor geliri. 1ytl'den orjinal forma bile satsalar kesinlikle almam, birşeyler değişmedikçe. Ama geliri iyi yere kullanıp stad, transfer ,tesis gibi olanaklara kullansalar 100ytl bile fiyat biçseler alırım.

    Bu kartları alan adamlar fiyatı için almamıştır. (alan varsada satılan rakama kıyaslanırsa çok küçük bir dilimdir) eminim yanlarında birer sıfır daha olsa ve ytl değilde $, € bile olsa yine real'in satışını geçerdik.

    amaç gelir değil zaten, gelirden, fiyattan söz edilmiyor. nerelere çekiyorsunuz konuyu. GS-FB forma satışlarını fiyata göre kıyaslanıyor mu? hayır. adet önemli 60ytl forma, 150ytl olsa alacak adam yine alır.