Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskişehirspor 5 ytl kart satışı başlatsa 1 haftada 250-300 bin kişi alır.
gülerim. sırf yazmış olmak için yorum yapmasak? Eskişehirlisindir belki ondan yazmışsındır ama sana şöyle sorsam hakkarispor 5ytlden kart çıkartsa alırmısın? Açıkça bursaspor'un hiçbir ürününü almıyorum. çünkü yönetim kullanmıyor geliri. 1ytl'den orjinal forma bile satsalar kesinlikle almam, birşeyler değişmedikçe. Ama geliri iyi yere kullanıp stad, transfer ,tesis gibi olanaklara kullansalar 100ytl bile fiyat biçseler alırım.

Bu kartları alan adamlar fiyatı için almamıştır. (alan varsada satılan rakama kıyaslanırsa çok küçük bir dilimdir) eminim yanlarında birer sıfır daha olsa ve ytl değilde $, € bile olsa yine real'in satışını geçerdik.

amaç gelir değil zaten, gelirden, fiyattan söz edilmiyor. nerelere çekiyorsunuz konuyu. GS-FB forma satışlarını fiyata göre kıyaslanıyor mu? hayır. adet önemli 60ytl forma, 150ytl olsa alacak adam yine alır.