Taraftarlar Stadı Salladı ! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Taraftarlar Stadı Salladı !
28
●
2.346
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Taraftarlar Stadı Salladı !
1
2
3
4
28-07-2008, 20:43:43
#1
tolgay007
A.Frankfurt taraftarları yapılmayanı yaptı..
HABERTÜRK Video
28-07-2008, 20:45:39
#2
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sanırım bunlar River Plate'ı izlememiş
Örnek:
https://www.dailymotion.com/relevanc...er-plate_sport
28-07-2008, 20:47:00
#3
gnydgn
Gerçekten de sallamışlar, süper
28-07-2008, 20:47:39
#4
scrol
buda birsey mi
ben evi sallıyorum tek basıma
28-07-2008, 20:49:59
#5
Webing
Üyeliği durduruldu
Süper olmus ama
28-07-2008, 20:52:31
#6
MaxidaTa
stadları sağlam değilmiş
o kadar büyük bişey yapmıyolar
28-07-2008, 20:53:02
#7
Clable
ben de dünkü konserden bahsediyosunuz sandım
28-07-2008, 21:05:40
#8
firatabi
bursaspor
28-07-2008, 21:09:40
#9
JoyEX
En coşkulu taraftar daima Boca'da.
Ben stadlarının çürük olduğunu düşünüyorum zaten görüntüdede belli ediyor.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler