• 28-07-2008, 21:14:33
    #10
    Davay davay 🌹
    firatabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankaragüçü Atkılarını görebiliyorum
  • 28-07-2008, 21:32:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    çĄrşı
  • 28-07-2008, 21:35:51
    #12
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söyledikleri marş nedense çıldırını anımsattı
  • 28-07-2008, 21:39:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    mimaride bozukluk var yoksa biz turklere stat dayanmaz yani..hele çArşı?
  • 28-07-2008, 21:41:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Vay be helal olsun fener bunların yanında halt yemiş
  • 28-07-2008, 21:42:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    O stad bi çökerse varsa hepsi yalan olur..
  • 28-07-2008, 21:47:33
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ama helal olsun adamlara nasıl sallamışlar bursasporda kıyak ya
  • 28-07-2008, 22:32:07
    #17
    mersinde koray aydın stadını bilen varmıdır forumda?
    yarım metre kadar esniyo tribünler. facia olacak diye korkuyorum

    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söyledikleri marş nedense çıldırını anımsattı
    çıldırın zaten alıntı komple. hatta bi ara beşiktaş taraftarı uyarlamıştı önceden. tutmamıştı pek,vazgeçtiler..
  • 28-07-2008, 22:44:44
    #18
    Kopmuşlar sallamaları normal