• 28-07-2008, 23:13:14
    #28
    antrenör olarakmı geliyor acaba ??
  • 28-07-2008, 23:15:06
    #29
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    antrenör olarakmı geliyor acaba ??
    zuahha süpersin zeynel
  • 28-07-2008, 23:55:53
    #30
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Edgar Davids - Wikipedia, the free encyclopedia

    buradada gitti diyor.

    burayada güvenmemek lazım sonuçta halka açık %100 güvenilir değil.
    bazı saflarda shevchenko için 2009'da fenerde oynuyor yazmıştı
  • 29-07-2008, 00:02:26
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam yaşlı ama bizim 20-22 yaşında sigara içen genç futbolcuları 30 kez cebinden çıkartır.
    Zaten parasını forma satışından çıkartır ayrıcı sağlam reklam yapıcak, iyi transfer.
  • 29-07-2008, 00:06:54
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam yaşlı ama bizim 20-22 yaşında sigara içen genç futbolcuları 30 kez cebinden çıkartır.
    Zaten parasını forma satışından çıkartır ayrıcı sağlam reklam yapıcak, iyi transfer.
    katılıyorum forma satışından iyi para kırar kocaeli.
  • 30-07-2008, 02:35:32
    #33
    İnşallah Gelir bu sene maçları izlemeye gidicem zaten bir iki tane güzel oyuncu olursa daha iyi olur
  • 30-07-2008, 02:50:48
    #34
    İnşallah gelir ne diyelim
  • 30-07-2008, 05:29:44
    #35
    Üyeliği durduruldu
    davidsden ne beklenirki bu yaşdan sonra sadece adı için istendi ama merak etmeyin çok geçmez antrenör olur çıkar yaşı geçkin baya
  • 30-07-2008, 05:41:03
    #36
    Arkadaşlar gelicek =) Başkan bir çok kez tekrarlardı %99 gelicek dedi.Perşembe günü sorun çıkmazsa havalimanında =) Bazı yorumlara bakıyorumda futboldan anlamayan zihniyet,kıskançlıktan kötüleme zihniyetine sahip kişiler yorum yapıyor.Bu her yerde öyle.
    Bu adamın geçmişi ve şuan ki hali yeter şuan Roberto Carlos 'la birlikte Türkiye'deki en değerli 2 yabancı olacaklar. Guiza,Lincoln,Kewell bunların alayından üstün ün olarak.Ama bazı yorumlarda yaşla dalga geçilmiş Tugay kerimoğlu 37-38 yaşında oynuyor en kolay örnek =) bu adam kafadan 2 sene daha oynar. Ek olarak bu transferle takım çok güzel adını duyurdu.Reklamlar ve formalardan müthiş para gelicek ben dahi gelirse 3 kişiye forma sözü verdim orjinal =) yani kıskanmayı bırakın artık.
    @OmerDemir her mesajında alamazlar diyorsun alırsak ne yapıcaksın (=


    Neyse hayırlısıyla kısa sürede gelecek.
    Kıskanlar çatlasın =)

    Hodri Meydan...