Arkadaşlar gelicek =) Başkan bir çok kez tekrarlardı %99 gelicek dedi.Perşembe günü sorun çıkmazsa havalimanında =) Bazı yorumlara bakıyorumda futboldan anlamayan zihniyet,kıskançlıktan kötüleme zihniyetine sahip kişiler yorum yapıyor.Bu her yerde öyle.
Bu adamın geçmişi ve şuan ki hali yeter şuan Roberto Carlos 'la birlikte Türkiye'deki en değerli 2 yabancı olacaklar. Guiza,Lincoln,Kewell bunların alayından üstün ün olarak.Ama bazı yorumlarda yaşla dalga geçilmiş Tugay kerimoğlu 37-38 yaşında oynuyor en kolay örnek =) bu adam kafadan 2 sene daha oynar. Ek olarak bu transferle takım çok güzel adını duyurdu.Reklamlar ve formalardan müthiş para gelicek ben dahi gelirse 3 kişiye forma sözü verdim orjinal =) yani kıskanmayı bırakın artık.
@OmerDemir her mesajında alamazlar diyorsun alırsak ne yapıcaksın (=


Neyse hayırlısıyla kısa sürede gelecek.
Kıskanlar çatlasın =)

Hodri Meydan...