• 20-07-2008, 23:30:34
    #1
    arkadaşlar sizce Galatasaray transfer olarak hangi mevkiiye hangi oyuncuyu almalıdır ?
  • 20-07-2008, 23:32:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sağ Bek, Forvet ve Kaleci
  • 20-07-2008, 23:34:22
    #3
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ Bek, Forvet ve Kaleci
    hangi oyuncular ?
  • 21-07-2008, 03:20:05
    #4
    Hımm bi fenerli olarak yazmayalım adnan polat görür forumda alır felan sonra vicdan azabı çekerim.

    Ama bu seneki kadrosu güzel galatasarayın
  • 21-07-2008, 03:20:35
    #5
    Özellikle sıkı bir kaleci alması şart
  • 21-07-2008, 03:22:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaleci ve defans oyuncu lazim
  • 21-07-2008, 03:27:02
    #7
    Aykut Kötümü? Herkez Kaleci Lazım Demiş ben çok beğeniyorum Aykut'u
  • 21-07-2008, 03:29:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bence futbolcu alsın

    lincoln aldılar pıs çıktı caruscamıdır nedir oynadığını görmedim bir arada marek heinze vardı oda öyle

    pıssssss oldu hepsi.
  • 21-07-2008, 09:24:27
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kesinlikle kaleci ve forvet almasınlar.Aykut çok iyi kaleci bence.Oraya adam gerekmiyor.
    Forvete gelince.Skibbe tek forvet oynatan birisi,eğer bir forvet daha alırsak diğerleri napacak ?
    Ümit Karan,Yaser,Nonda ....
    Çok lüks olur bu..
    Bir tane sağbek,bir de stoper alınmalı..