Galatasaray Kimi Almalı ?
18
●988
- 20-07-2008, 23:30:34arkadaşlar sizce Galatasaray transfer olarak hangi mevkiiye hangi oyuncuyu almalıdır ?
- 21-07-2008, 03:22:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kaleci ve defans oyuncu lazim
- 21-07-2008, 03:29:27Üyeliği durduruldubence futbolcu alsın

lincoln aldılar pıs çıktı caruscamıdır nedir oynadığını görmedim bir arada marek heinze vardı oda öyle
pıssssss oldu hepsi. - 21-07-2008, 09:24:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kesinlikle kaleci ve forvet almasınlar.Aykut çok iyi kaleci bence.Oraya adam gerekmiyor.
Forvete gelince.Skibbe tek forvet oynatan birisi,eğer bir forvet daha alırsak diğerleri napacak ?
Ümit Karan,Yaser,Nonda ....
Çok lüks olur bu..
Bir tane sağbek,bir de stoper alınmalı..
alır felan sonra vicdan azabı çekerim.