Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kesinlikle kaleci ve forvet almasınlar.Aykut çok iyi kaleci bence.Oraya adam gerekmiyor.
Forvete gelince.Skibbe tek forvet oynatan birisi,eğer bir forvet daha alırsak diğerleri napacak ?
Ümit Karan,Yaser,Nonda ....
Çok lüks olur bu..
Bir tane sağbek,bir de stoper alınmalı..