
Galatasaraylılar çıksın konudan hadi bakim
sebep? Eğlencemiz çıktı işte eğleniyoruz
şaka bir yanada, ilk postumda yazdıgım gibi umarım felkamp gibi sene boyunca rahatsızlıklar yaşamaz. Fenerbahçe'ye ne kadar ayak uyduracak, ne kadar sorunlar çıkacak zaman içerisinde göreceğiz. Esmer(onun tabiriyle zenci) futbolculara takıntısı varmış, henry'e pis zenci gibisinden birşeyler söylemiş. Eger böyle bir durum FB'dede olursa, hergünün eğlencesi belli olur