Konu
Aragones Geldi!
04-07-2008, 18:08:22
#30
zeynelkoc
FuNch adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İngiltere içinde öğle diyorlardı gruptan çıkamadılar.yunanistan içinde en iyi defans diyorlardı 0 çektiler.
öğle mi diyolar yoksa öyle mi diyolar
öğle diyolarsa ingiltere 24 saat yaşıyo şahsen biliyorum