FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngiltere içinde öğle diyorlardı gruptan çıkamadılar.yunanistan içinde en iyi defans diyorlardı 0 çektiler.
öğle mi diyolar yoksa öyle mi diyolar
öğle diyolarsa ingiltere 24 saat yaşıyo şahsen biliyorum