• 15-08-2018, 21:27:09
    #10
    107 kiloydum definasyon kürüne girdim 5 ay sonra spora basladıkdan 90 kiloya düşdüm şuan 95 kilo fakat kaslıyım sporu sallamadığım için dozunda kullanabilirsin armidex ile desteklersin bide azarsın

    bu arada piyasadeki ilaçlar çoğu sahtedir yada dozu azdır almadan önce marka ve sahış söylersen bilgi veririm
  • 16-08-2018, 01:46:26
    #11
    Kalantor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba steroid kürüne başlamayı düşünüyorum kullanıp mesaj kutumu yeşillendirecek var mı?

    NOT: Lütfen kullanmayıp sadece sağda solda okuduklarını(duyduklarını) bu postun altına "OO ÇOK ZARARLI" "NE GEREK VAR" gibi çok bilmiş yorumlar yapmayın ve lütfen kullanmayanlar öneride bulunmasın. Sadece kullananlardan yorum istiyorum.

    Teşekkürler ..
    7 yıl kür yaptım aralıklarla büyüme hormonlarından peptidlere kadar herşeyi kullandım ve satışını sağladım. PCT'ye kadar her konuya hakimim eski müsabık sporcuyum kafana takılanı mesaj at yardımcı olmaya çalışırım.



    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    107 kiloydum definasyon kürüne girdim 5 ay sonra spora basladıkdan 90 kiloya düşdüm şuan 95 kilo fakat kaslıyım sporu sallamadığım için dozunda kullanabilirsin armidex ile desteklersin bide azarsın

    bu arada piyasadeki ilaçlar çoğu sahtedir yada dozu azdır almadan önce marka ve sahış söylersen bilgi veririm

    hocam çok pardon arimidex ile destekleyip azmak? Arimidex nedir biliyormusun acaba?
  • 16-08-2018, 08:10:43
    #12
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yıl kür yaptım aralıklarla büyüme hormonlarından peptidlere kadar herşeyi kullandım ve satışını sağladım. PCT'ye kadar her konuya hakimim eski müsabık sporcuyum kafana takılanı mesaj at yardımcı olmaya çalışırım.






    hocam çok pardon arimidex ile destekleyip azmak? Arimidex nedir biliyormusun acaba?
    steroid testesteron dur testesteron sevıyen artarsa libidon da artar armidex gogus kanseri için kullanır östrejenı baskılar aşırı osterojen artmasını engeller ve jinekomasti tehlıkesını ortadan kaldırır
  • 16-08-2018, 14:05:15
    #13
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    steroid testesteron dur testesteron sevıyen artarsa libidon da artar armidex gogus kanseri için kullanır östrejenı baskılar aşırı osterojen artmasını engeller ve jinekomasti tehlıkesını ortadan kaldırır
    Profesyonel bir cevap vermişsin hocam tebrik ederim Sakın ola yanlış anlama hocam sen insanlara kür yada ilaç falan önerme bence bırak bilen insanlar yapsın.
  • 16-08-2018, 19:59:20
    #14
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel bir cevap vermişsin hocam tebrik ederim Sakın ola yanlış anlama hocam sen insanlara kür yada ilaç falan önerme bence bırak bilen insanlar yapsın.
    Aromalandırılmasına anabolik steroidler kullanıldığında , bunlar jinekomasti, kabartmak, uykusuzluk, kalp zorlanma ve çok fazla su tutması ile ilişkili diğer sorunlar gibi östrojen ilişkili sorunlara yol açan vücutta östrojen dönüştürülür. Bu arada, Arimidex aromataz enzimini engelleyerek çalışır üretilen gelen östrojen engeller.

    dahada bişi demiyorum ben çok biliyorsunuz ya..

    Kaynak : https://steroid-ansiklopedisi.com/arimidex.html
  • 16-08-2018, 23:13:36
    #15
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aromalandırılmasına anabolik steroidler kullanıldığında , bunlar jinekomasti, kabartmak, uykusuzluk, kalp zorlanma ve çok fazla su tutması ile ilişkili diğer sorunlar gibi östrojen ilişkili sorunlara yol açan vücutta östrojen dönüştürülür. Bu arada, Arimidex aromataz enzimini engelleyerek çalışır üretilen gelen östrojen engeller.

    dahada bişi demiyorum ben çok biliyorsunuz ya..

    Kaynak : https://steroid-ansiklopedisi.com/arimidex.html
    Emin ol benim bildiğimin çeyreğini bilmiyorsun

    Arimidex her kürde kullanılmaz ve her steroid sınıfı aromatize olmaz, prolaktinden dolayı jinekomasti olursa onu arimidexle kesemezsin. Sadece testosteron kürü yapan birinin arimidexe ihtiyacı yoktur. Bilmeden yanlış bilgilerle insanları yanlış yönlendirmeyin, bu ülkenin en büyük sorunu steroidi sağdan soldan duyup 1 2 kür yapıp kendini bu işin babası gibi görmeleri. Ayrıca unutmayın kolu şukadar yok vücudu bukadar büyük diye steroidi a'dan z'ye bilecek diye bir durumda yok. Sizinde bilginiz yok belli. Önce steroid sınıflarını bi öğrenin hangi ilaç nedir etken maddesi nedir, hangi ilaçlar beraber kombine olur ve hangi steroidleri kullanırsanız aromatize olurlar ve bu durumu nasıl önleyebilirsiniz. Bomboş bir kürde adama direk kanser ilacını kullandırmak çok büyük aptallıktır.

    Sevgiler.
  • 17-08-2018, 03:23:13
    #16
    Şimdi şunları iyi düşünüp kullanmak önemli bence su içip yarıyor gibi bir şey yok streoid'te
    Streoid Kısaca nedir dersek vucuttaki testesteron oranını artırıp protein sentezini artırıp ve kasların iyileşmesi recovery sürecinin kısaltması
    bunun ile yola çıkarsak kilo ve boy oranınıza göre günlük makro ve mikrolarınızı almanız çok önemli bunun düzenli bir şekilde alabiliyormusunuz ve önemli konulardan biride makrolarınızdan fazlasını almaniz lazım çünkü protein sentezi artacağı için vucuta ona göre ihtiyaci olacaktır. Eğer beslenmeniz iyi değilse tamamen vucudunuza aldığınız boşuna ilaç olacaktır.
    Kullanım konusunda tabi yine yağ oranınız vucut kitle endexinize göre değişmek ile birlikte bence ilk kürde sadece testo kullanılması doğru sebebi ise vucudunuzun nasil tepki vereceğini izlemeniz açısından çünkü reseptorler herkeste farklı tepki verebilir. Bu yüzden benim düşüncem ilk kür kombine kürler değilde sadece testo ile başlamak mantıklı bence
    Kullanım sonunda ise bazi arkadaşların dediği gibi öyle korkunç kas kaybı olmaz çünkü hepimizin basit biyolojide bildiğimiz üzere vucut kas yıkımına başlaması için vucutta kullanacağı karbonhitrat ve yağ kullanımını bittirmeden kolay kolay kas yıkımına başlamaz (eğer yağlar çok sert ve uzun süreli vucutta ki yağlar değilse ) tabi deca gibi çok su tutan anaboliklerde bu durum biraz farklı olabilir çünkü dediğim gibi su atımı illa olacaktır
    Kür sonunda pct'nızı yaptıktan sonra belli bir miktar su atımı olacaktır illa fakat gerekli kaloriyi aldığınız sürece kas kaybınız çok olmayacaktır.
    Eğer maddı durumunuz iyi ve bu sporu seviyorsanız kullanabilirsiniz.

    İkinci olarak definasyon kürü dediğimiz bir olayda yok insanlar yanliş bilgilenmesin çünkü streoidler anabolik ilaçlardır katabolik değil Definasyon yani zayıflama yağ yakımı gibi olaylar katabolik bir olaydır. Clean, dnp gibi ilaçlar astım ilaçı olmak ile birlikte termojenik ilaçlardır. Bu sebebten yağ yakımını kolaylaştırır Winstrol gibi ilaçlar ise yine anaboliktir ama su tutumunu azaltığı için definasyon kür'ünde kullanılıyor.
  • 17-08-2018, 04:16:43
    #17
    AtillaTahak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi şunları iyi düşünüp kullanmak önemli bence su içip yarıyor gibi bir şey yok streoid'te
    Streoid Kısaca nedir dersek vucuttaki testesteron oranını artırıp protein sentezini artırıp ve kasların iyileşmesi recovery sürecinin kısaltması
    bunun ile yola çıkarsak kilo ve boy oranınıza göre günlük makro ve mikrolarınızı almanız çok önemli bunun düzenli bir şekilde alabiliyormusunuz ve önemli konulardan biride makrolarınızdan fazlasını almaniz lazım çünkü protein sentezi artacağı için vucuta ona göre ihtiyaci olacaktır. Eğer beslenmeniz iyi değilse tamamen vucudunuza aldığınız boşuna ilaç olacaktır.
    Kullanım konusunda tabi yine yağ oranınız vucut kitle endexinize göre değişmek ile birlikte bence ilk kürde sadece testo kullanılması doğru sebebi ise vucudunuzun nasil tepki vereceğini izlemeniz açısından çünkü reseptorler herkeste farklı tepki verebilir. Bu yüzden benim düşüncem ilk kür kombine kürler değilde sadece testo ile başlamak mantıklı bence
    Kullanım sonunda ise bazi arkadaşların dediği gibi öyle korkunç kas kaybı olmaz çünkü hepimizin basit biyolojide bildiğimiz üzere vucut kas yıkımına başlaması için vucutta kullanacağı karbonhitrat ve yağ kullanımını bittirmeden kolay kolay kas yıkımına başlamaz (eğer yağlar çok sert ve uzun süreli vucutta ki yağlar değilse ) tabi deca gibi çok su tutan anaboliklerde bu durum biraz farklı olabilir çünkü dediğim gibi su atımı illa olacaktır
    Kür sonunda pct'nızı yaptıktan sonra belli bir miktar su atımı olacaktır illa fakat gerekli kaloriyi aldığınız sürece kas kaybınız çok olmayacaktır.
    Eğer maddı durumunuz iyi ve bu sporu seviyorsanız kullanabilirsiniz.

    İkinci olarak definasyon kürü dediğimiz bir olayda yok insanlar yanliş bilgilenmesin çünkü streoidler anabolik ilaçlardır katabolik değil Definasyon yani zayıflama yağ yakımı gibi olaylar katabolik bir olaydır. Clean, dnp gibi ilaçlar astım ilaçı olmak ile birlikte termojenik ilaçlardır. Bu sebebten yağ yakımını kolaylaştırır Winstrol gibi ilaçlar ise yine anaboliktir ama su tutumunu azaltığı için definasyon kür'ünde kullanılıyor.

    Hocam pardon bölüyorum siyah işaretledim.

    Clean diye belirttiğiniz clenbuterol olacaktır diye düşünüyorum ondan yana sıkıntı yok ama DNP ye astım ilacı diyemezsiniz çünkü astım ilacı değil

    Denopil, Dinitrophenol kimyasal adıdır ve asla ve asla astım ilacı değildir onu nerden duyduysanız çok yanlış hocam uzaktan yakından alakası yok.
  • 17-08-2018, 04:20:16
    #18
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pardon bölüyorum siyah işaretledim.

    Clean diye belirttiğiniz clenbuterol olacaktır diye düşünüyorum ondan yana sıkıntı yok ama DNP ye astım ilacı diyemezsiniz çünkü astım ilacı değil

    Denopil, Dinitrophenol kimyasal adıdır ve asla ve asla astım ilacı değildir onu nerden duyduysanız çok yanlış hocam uzaktan yakından alakası yok.
    Pardon haklısınız cleanbuterol evet kastetiğim cleanbuterol ,ventolin ve türevlerine aklım gittiği için onuda astım ilaçı grubundan bahsetmişim düzeltiğiniz için teşekkür ederim.