• 17-06-2008, 15:49:45
    #19
    Arda GS'de kalırsa daha büyük şeyler başaracak, yıldızı daha da parlayacak ve değeri artacak.
    Düşün ki senin bir bahçen var ve bahçede ağaç yetiştiriyorsun, bi' ağaç var ki diğerlerine göre daha büyük ve daha güzel. Bu ağaç tam meyve vermeye başlıyor ki biri çıkıp geliyor ağacı senden alıp meyvelerini yemek istiyor. Sen bu ağaca o kadar emek vermişsin, meyvelerini yemeden başkalarına verir misin?
  • 17-06-2008, 15:58:49
    #20
    bahçeden değil futbolcudan bahsediyoruz.

    hasanın dünya kupasındaki dünya kupasından sonraki performasınnı hatırlıyormusun?

    futbolda satılmaz diye birşey yoktur. satılır alınır. dünya futbol piyasasında neler olmuş neler oluyor. bunları takip etmek lazım.
  • 17-06-2008, 21:06:16
    #21
    bir Fenerbahçeli olarak Arda'nın futbolunu beyeniyorum.
  • 17-06-2008, 21:14:53
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İkinci hasan şaş vakası yaşanacak bence
    Ardayada verecekler gazı aklını bulandıracaklar.
  • 18-06-2008, 02:04:21
    #23
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arda ilk yarı bir gazla biraz bocaladı ama hızlı toparladı, 3 tane yıldız transfer yapmak isteyen galatasaray ardayı satarsa saçma olur biraz, alacağın 3 yıldızın en az 2 sinden iyi olacak arda çünkü
  • 18-06-2008, 02:16:13
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satmasinlar daha,oynasin Galatasarayda WM 2010 maclarinda ardaya 70milyon veren bile olur... insallah bu sefer kafayi kullanir Galatasaray ve satmaz
  • 18-06-2008, 02:26:38
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Arda şuanda bizde kalmalı satılıcaksa ilerde satılmalı
  • 18-06-2008, 02:28:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    15 çok az en azından 20 eder.Ayrıca başkan satmayacağız dedi.
  • 18-06-2008, 02:40:46
    #27
    50 eder hatta : ) 10milyon avro veren olsa yarın verirler.