• 19-05-2008, 13:12:58
    #10
    Önce olmuş bi daha olur.hayırlısı inşallah. eski zaferlerini özledik cimbom un
  • 19-05-2008, 13:15:02
    #11
    hazıra dağ dayanmaz.
    8 senede gözle görülür başarı elde edemezsen.
    seri sonu kampanya malı olursun.
    çerez niyetine yerler böyle.
  • 19-05-2008, 13:16:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ben cimbom'a güveniyorum. Yeneriz her türlü.
  • 19-05-2008, 13:44:06
    #13
    ah be, adam gibi 2 forvet.bide orta sahaya lincolun yerine güzel bi 10 numara. sabri salağının yerinede güzel bi sağ açık.(gerçi aydın geliyor ya bu sene)
    ondan sonra liverpoll değil ağa babası olsa ne olacak...
    arabada 5 evde 15 yaparız