Aslanı ateşe atacaklar - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aslanı ateşe atacaklar
12
●
818
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Aslanı ateşe atacaklar
1
2
19-05-2008, 13:12:58
#10
mg-web
Önce olmuş bi daha olur.hayırlısı inşallah. eski zaferlerini özledik cimbom un
19-05-2008, 13:15:02
#11
Mertcan03
hazıra dağ dayanmaz.
8 senede gözle görülür başarı elde edemezsen.
seri sonu kampanya malı olursun.
çerez niyetine yerler böyle.
19-05-2008, 13:16:02
#12
Erol
Üyeliği durduruldu
Ben cimbom'a güveniyorum. Yeneriz her türlü.
19-05-2008, 13:44:06
#13
edevrim
ah be, adam gibi 2 forvet.bide orta sahaya lincolun yerine güzel bi 10 numara. sabri salağının yerinede güzel bi sağ açık.(gerçi aydın geliyor ya bu sene)
ondan sonra liverpoll değil ağa babası olsa ne olacak...
arabada 5 evde 15 yaparız
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler