ah be, adam gibi 2 forvet.bide orta sahaya lincolun yerine güzel bi 10 numara. sabri salağının yerinede güzel bi sağ açık.(gerçi aydın geliyor ya bu sene)
ondan sonra liverpoll değil ağa babası olsa ne olacak...
arabada 5 evde 15 yaparız