• 11-05-2008, 19:41:22
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Ve MANU şampiyon!

    Ada’da tam bir heyecan kasırgası yaşandı! Premier Lig’de son hafta maçında Manchester United ile Wigan karşı karşıya geldi.Son haftaya +19 gol averajıyla giren Manchester United, Wihan Atletich’i 2-0 yenerek Premier Lig’de 17. şampiyonluğunu ilan etti.
    Kupa Töreni:





  • 11-05-2008, 20:21:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    işte budur

  • 12-05-2008, 09:45:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Manu'nun ikinci golden sonra Chelsea yıkıldı resmen üzüldüm açıkcası
  • 12-05-2008, 09:51:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler Manu ...
  • 12-05-2008, 09:53:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arsenallıyım ama manu gerçekten hak etti hakemler hakkında konuşmadılar
  • 12-05-2008, 09:53:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hak etti ama manu ...
  • 12-05-2008, 10:00:01
    #7
    severim keretaları
  • 12-05-2008, 10:30:26
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hak eden kazanıyor.
    Bize de tebrik etmek düşer. =)
  • 12-05-2008, 11:02:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Çok sevindim Manu ya