Ve MANU şampiyon! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ve MANU şampiyon!
11
●
847
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Ve MANU şampiyon!
1
2
12-05-2008, 18:54:22
#10
Invoker
Üyeliği durduruldu
Ugur1905 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Manu'nun ikinci golden sonra Chelsea yıkıldı resmen üzüldüm açıkcası
chelsea yi fener gibi düşün işte onlarda yıkılmıştı
bu arada premier lig kupası süpermiş , bide bizim kupaya bak hurdacıdan alma giib
12-05-2008, 19:04:36
#11
saho
Üyeliği durduruldu
şampiyonlar liginde de bir maçları vardı alır inş onuda manu
12-05-2008, 23:18:03
#12
KaoS
helal olsun adamlara hakediyorlar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler