• 08-05-2008, 17:34:36
    #10
    Misafir
    bence iyi adam yabancı statüsünü doldurmayacak ve cok paraya mal olmayacaksa alınmalı her gelen 11de olacak değil yedek klübesinde de zenginlik yaratmak lazım..
  • 08-05-2008, 17:35:46
    #11
    haber asıLsız açıklama geldi
  • 08-05-2008, 17:39:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Kulübümüz’den Açıklama
    08.05.2008 14:38



    Bugün bazı haber sitelerinde yer alan, Kulübümüz’ün Ankaragücü takımının oyuncusu Alper Aydın (Bebbe) ile anlaştığı haberleri asılsızdır. Kulübümüz, Alper Aydın ile herhangi bir transfer görüşmesinde bulunmamıştır.
    Kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunarız,
    BEŞİKTAŞ JK
  • 08-05-2008, 17:59:26
    #13
    buyur burdan yak. yaptığım yorumda ne var ki -rep alıyorum ya. yeter ulen
  • 08-05-2008, 18:03:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bi zencinin isminin alper aydın olması çok acaip geliyo insana
  • 08-05-2008, 18:08:54
    #15
    Misafir
    @asasmaz'ın verdiği resmi web site açıklamasıyla yalanlandığına göre konunun anlamı kalmadığından kilitliyorum..