Konu
Bebbe Beşiktaşlı gibi !
08-05-2008, 17:34:36
#10
ManuaL
Misafir
bence iyi adam yabancı statüsünü doldurmayacak ve cok paraya mal olmayacaksa alınmalı her gelen 11de olacak değil yedek klübesinde de zenginlik yaratmak lazım..