• 07-05-2008, 02:15:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Zamanında denizlispor'a son maçta berabere kalıp şampiyonlugu kaybetmiştik
    bu seferde galatasaray şampiyonlugu oftaş karsında bırakırmı ?
    tarih tekerür eder mi ? şans bu sefer FENERBAHCEMİZİN yanında olurmu
    Umudumuz yok değil Oftaş'ın Galibiyetini Bekliyoruz
  • 07-05-2008, 02:19:00
    #2
    Fenerbahceli fulbolcular biletlerini almis tatili bekliyor Trabzonspor maci sizin icin bankomu acaba?
  • 07-05-2008, 02:22:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ozzyynl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahceli fulbolcular biletlerini almis tatili bekliyor Trabzonspor maci sizin icin bankomu acaba?
    abi galatasaray yenildiğini örenince biz ts'ye 10 atarız
  • 07-05-2008, 02:23:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tarih tabiki tekerrür edecek. Parayla pulla değil sadece yürekle bu işin nasıl yapıldığını cümle alem Galatasaray'dan yine görecek
  • 07-05-2008, 02:27:54
    #5
    yavaş at 10 tane saçın dağılmasın
    5 tane neyinize yetmiyor..
  • 07-05-2008, 02:28:47
    #6
    PasifikHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi galatasaray yenildiğini örenince biz ts'ye 10 atarız
    Anlatamadim sanirim puan olarak onde olan futbolcular hala idmanlarda isi ne kadar ciddi tutuyorlar fenerbahceli futbolcularin hepsi brezilya biletlerini almislar yani kazayla sampiyonluk olsa sabaha 1 futbolcu olmucak kutluycak
  • 07-05-2008, 02:30:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yavaş at 10 tane saçın dağılmasın
    5 tane neyinize yetmiyor..
    Lafın gelişi söylenmiş bişe
  • 07-05-2008, 02:32:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ya kardeşim şampiyon olacağımızın sinyalini zaten sivas macında vermişiz gol şov izlediniz maçta yetmedimi ?
  • 07-05-2008, 02:37:12
    #9
    Misafir
    PasifikHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi galatasaray yenildiğini örenince biz ts'ye 10 atarız
    Ligin ilk yarısındaki Ts ye karşı oynadığınız maçı izledi isen eğer hatırlatayım dedim zorla aldınız.