abi galatasaray yenildiğini örenince biz ts'ye 10 atarız
Anlatamadim sanirim puan olarak onde olan futbolcular hala idmanlarda isi ne kadar ciddi tutuyorlar fenerbahceli futbolcularin hepsi brezilya biletlerini almislar yani kazayla sampiyonluk olsa sabaha 1 futbolcu olmucak kutluycak