Tarih Tekerrür Edermi ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tarih Tekerrür Edermi ?
19
●
988
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Tarih Tekerrür Edermi ?
1
2
3
07-05-2008, 05:26:43
#19
Ekstra
Adamları aç bırakıyorsunuz, it gibi koşuyorlar, taktir ettim galatasaraylı yöneticileri.
Bir Denizli daha olmaz o bize olur ancak.
07-05-2008, 10:36:16
#20
eviL
PasifikHost
MFÖ - Benim halen umudum var. Bu şarkı sana gelsin
GS buraya kadar geldikten sonra bırakacağını zannetmiyorum. Çok zor maç olacak, oftaş oyun disiplininden kopmayan bir takım.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler