• 06-04-2008, 17:45:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahminim sivas 4-0 alır
    Hangi film o ben izlememişim 1-2 bitti tam saymadım ama Beşiktaş'adaki 7-8 tane futbolcuya sarı kart gösterdi oda ilginç bir istatistik
  • 06-04-2008, 18:06:18
    #11
    JeaLouS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi film o ben izlememişim 1-2 bitti tam saymadım ama Beşiktaş'adaki 7-8 tane futbolcuya sarı kart gösterdi oda ilginç bir istatistik
    Sadece tahmindi
    sarı kartların yorumunu maçın özetini izleyince yaparız(pozisyonların hepsini hatırlamıyorum ama ibrahim kaşın atılması doğru karar) sivasında maçta hakeme büyük tepkisi oldu
    ama fenerbahçe hafta başına 4 sarı kart ortalamasıyla oynuyor
  • 06-04-2008, 22:14:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    şampiyon olmak için hakemleri de yenmek zorundayız ama başaramayacağız sanırım

    holosko çok iyiydi bu adam çok iyi futbolcu olacak daha çok genç
  • 06-04-2008, 22:23:36
    #13
    Hakemler yüzünden giden puanlar olmasa liderdi şimdi BJK. :9
  • 06-04-2008, 22:31:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şerefli ikincilikler yeter sana kartalım
    +1903
  • 06-04-2008, 22:40:28
    #15
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maçtaydım bugün,
    güzel maçtı iyi oynadık kazandık
    rox beşiktaş tarafında mıydın son anlardaki tezahuratlara katılmadın inşAllah..
  • 06-04-2008, 23:02:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bir şeyler yazıcam, sevincimi yaşıcam ama başkalarının almış olduğu iğrenç galibiyetlerden sonra sevinemiyorum bile. Lige yazık ettiler.. Allah belalarını versin..
  • 06-04-2008, 23:08:17
    #17
    Demirören olduğu sürece Şampiyon olamayız.
    Tüp le topu karıştırıyor. Top bu top tüp satmaya benzemez.
    Gitsede kurtulsak biran önce
  • 06-04-2008, 23:26:48
    #18
    Beşiktaş 90 + 4 lerde zorla galibiyet aldığında hiç kimse birşey demezken, Kayserideki ilk maçta Edu haybeden iki sarı gördüğünde hiç kimse birşey demezken şimdi ne oluyor beyler?

    İnşallah Sivasspor şampiyon olur..