Konu
Sivas - Beşiktaş
06-04-2008, 23:26:48
#18
aTk
Beşiktaş 90 + 4 lerde zorla galibiyet aldığında hiç kimse birşey demezken, Kayserideki ilk maçta Edu haybeden iki sarı gördüğünde hiç kimse birşey demezken şimdi ne oluyor beyler?
İnşallah Sivasspor şampiyon olur..