Beşiktaş 90 + 4 lerde zorla galibiyet aldığında hiç kimse birşey demezken, Kayserideki ilk maçta Edu haybeden iki sarı gördüğünde hiç kimse birşey demezken şimdi ne oluyor beyler?

İnşallah Sivasspor şampiyon olur..