Sivas - Beşiktaş - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sivas - Beşiktaş
21
●
1.551
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Sivas - Beşiktaş
1
2
3
06-04-2008, 23:26:53
#19
icemansahin
jxc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Linki kaldır bence,steyene öm olarak yollarsın
Tahminim sivas 4-0 alır
4-0 mı ?
06-04-2008, 23:40:40
#20
jxc
icemansahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4-0 mı ?
hehhee evet 4-0
bak geçen msjlarda ne yazmışım
06-04-2008, 23:43:32
#21
icemansahin
güzel yazmışsın (kaş'ın atılması doğru ..)
06-04-2008, 23:49:58
#22
Lost
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şerefli ikincilikler yeter sana kartalım
Baska ne denebilir ki..
Aziz
Yıldırım kulüpler birligi baskanı...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler