Usta yorumcu (!) E.Toroğlu
[media]http://www.youtube.com/watch?v=CW59dfCMnZk[/media]
Büyük Yorumcu Toroğlu
5
●569
- 05-04-2008, 22:37:06
- 05-04-2008, 22:49:48Misafirkaç 80 ya bu sene bile puanlarımız yenmese şampiyonluğumuzu ilan etmiştik artık inanmıyorum federasyona uefaya fifaya filan..asasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2008, 23:01:10Misafirerman toroğlu güzel konusuyor.
konusur tabi zamanında yaptıklarını yada yapmak isteyipte yapmadığını biliyor hakemlerin ona göre çatır çatır dobra dobra yapıyor yorumunu. dobra olduğu için herkesin hoşuna gidiyor da zamanında bu adam da hakemdi bu kadar kafası çalışıyor da zamanında yapmadı mı ? yapmadı kabul edelim efendilik bizde kalsın
