• 05-04-2008, 22:37:06
    #1
    Usta yorumcu (!) E.Toroğlu
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=CW59dfCMnZk[/media]
  • 05-04-2008, 22:44:35
    #2
    Misafir
    biz toroğlunu da biliyoruz çakar'ı da masal anlatmayın bize..
  • 05-04-2008, 22:46:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    80 li yıllardan günümüze kadar en çok beşiktaşın hakkı gasp ediliyor
  • 05-04-2008, 22:49:48
    #4
    Misafir
    asasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80 li yıllardan günümüze kadar en çok beşiktaşın hakkı gasp ediliyor
    kaç 80 ya bu sene bile puanlarımız yenmese şampiyonluğumuzu ilan etmiştik artık inanmıyorum federasyona uefaya fifaya filan..
  • 05-04-2008, 22:59:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pazar akşamlar komedi filmi. Haftaya başlamadan önce güzel oluyor.
    Geçen hafta ne güldüm servetle makara yaparken
  • 05-04-2008, 23:01:10
    #6
    Misafir
    erman toroğlu güzel konusuyor.
    konusur tabi zamanında yaptıklarını yada yapmak isteyipte yapmadığını biliyor hakemlerin ona göre çatır çatır dobra dobra yapıyor yorumunu. dobra olduğu için herkesin hoşuna gidiyor da zamanında bu adam da hakemdi bu kadar kafası çalışıyor da zamanında yapmadı mı ? yapmadı kabul edelim efendilik bizde kalsın