asasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
80 li yıllardan günümüze kadar en çok beşiktaşın hakkı gasp ediliyor
kaç 80 ya bu sene bile puanlarımız yenmese şampiyonluğumuzu ilan etmiştik artık inanmıyorum federasyona uefaya fifaya filan..