Konu
Büyük Yorumcu Toroğlu
05-04-2008, 22:49:48
#4
ManuaL
Misafir
asasmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
80 li yıllardan günümüze kadar en çok beşiktaşın hakkı gasp ediliyor
kaç 80 ya bu sene bile puanlarımız yenmese şampiyonluğumuzu ilan etmiştik artık inanmıyorum federasyona uefaya fifaya filan..