Anket Yeni Milli formayı beğendinizmi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 60
Yeni Milli formayı beğendinizmi?
Evet beğendim
%30,00 (18 Oy)
Hayır beğenmedim
%70,00 (42 Oy)
  • 25-03-2008, 09:16:20
    #1
    Nike'in (A) Milli Futbol Takımı'mız için tasarladığı yeni formalar tanıtıldı. Buyrun; bakalım beğenecek misiniz?





  • 25-03-2008, 09:18:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mavi-beyaz olan şıkmış gerçekten...
  • 25-03-2008, 09:21:39
    #3
    Turkuaz olan güzel, kaleci forması da fena değil. Ama kırmızı formanın dizaynı çok kötü. Bide deplasman forması olursa hoş olmaz.
  • 25-03-2008, 09:24:45
    #4
    Misafir
    Yıl 2008 oldu. 1980'lerin forması gibi forma üretiyorlar. Galatasaray'ın da formalarına uyuz oluyorum. En güzel forması Sarı - Kırmızı - Beyaz. Başka adam gibi forması yok. Göz zevki yokki.
  • 25-03-2008, 09:24:53
    #5
    turkuaz hoş olmamış bence kırmızı beyaz olmalı ama düzaym kötü olmuş ben beğenmedim...
  • 25-03-2008, 09:28:29
    #6
    Turkuaz çok güzel olmuş. Kırmızı beyaz çok abes kaçmış şık değil basit gibi yani... Turkuaz hoş dediğim gibi ama ülkemizin rengini temsil etmiyor sıfır puan=)
  • 25-03-2008, 09:33:36
    #7
    Turkuaz olan hoşuma gitti.
  • 25-03-2008, 09:35:29
    #8
    Yav bunlar ne biçim formalar böyle yaa bizim ne alakamız var turkuaz beyaz ile :S

    Kırmızı beyaz olan ise mahalle takımlarının formaları gibi açıkcası hiç beğenmedim ben
  • 25-03-2008, 09:35:50
    #9
    Misafir
    Turkuaz forma güzel denmesi için Kırmızı - Beyaz'ı bile bile şık yapmamışlardır.