Yıl 2008 oldu. 1980'lerin forması gibi forma üretiyorlar. Galatasaray'ın da formalarına uyuz oluyorum. En güzel forması Sarı - Kırmızı - Beyaz. Başka adam gibi forması yok. Göz zevki yokki.
Turkuaz çok güzel olmuş. Kırmızı beyaz çok abes kaçmış şık değil basit gibi yani... Turkuaz hoş dediğim gibi ama ülkemizin rengini temsil etmiyor sıfır puan=)