Yıl 2008 oldu. 1980'lerin forması gibi forma üretiyorlar. Galatasaray'ın da formalarına uyuz oluyorum. En güzel forması Sarı - Kırmızı - Beyaz. Başka adam gibi forması yok. Göz zevki yokki.