Robben Fenerbahçe'de
36
●5.127
- 13-08-2015, 16:38:12Bu futbolcuya gereksiz transfer diyen tek insan Türk milleti sanırım.HakanAkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2015, 16:40:38kardeşim yanlış anladın sen robben dünyanın en iyi oyuncularından biri sadece takım bu durumdayken boşuna bu kadar para vermenın anlamı yok diye soylemiştimsinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonucta fenerbahçe klübü para basmıyor maddi açıdan soylemiştim
- 13-08-2015, 17:20:11Robben'i istersin gele gele Volkan gelir ki Volkan'da fena bir oyuncu değil
- 13-08-2015, 19:34:4740 Bin tane kombine satmışız, bütün takımlardan sonra sonunda stadın adına sponsor almışız, passolige geçen sene katılmadıktan sonra bu sene katılıp 10 milyon civarı para almışız. 1 milyon üye kampanyasından 60 bin tane üyeden çok yüksek miktarlar kazanmışız, forma satışında rekor bekleniyor. Siz diyorsunuz ki fenerbahçe para basmıyor. Bütün localar 2 seneliğine keş paraya satılmış, taraftar büyük beklentide , FENERBAHÇE şuan Lig TV ye rest çekiyor siz diyorsunuz ki para yok hesaplasınıza biraz.
Edit: Forma sponsorunu eklemeyi unutmuşum, para çok olunca karıştırıyor insan nereden geliyor bu gelir diye.
para var huzur var diyor adam.