• 13-08-2015, 15:51:17
    #19
    bence gereksiz transfer cl ye gitmiyoruz suanki kadro Al de yeterlidir bence aziz başgan gene abarttı
  • 13-08-2015, 16:00:05
    #20
    Aziz baba para var huzur var diyor adam.

    Hayırlı olsun.
  • 13-08-2015, 16:03:43
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    messi gelse ne olcak sizin teknik direktörde iş yok görürsünüz
    ama haber gerçekse hayırlı olsun
  • 13-08-2015, 16:38:12
    #22
    HakanAkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gereksiz transfer cl ye gitmiyoruz suanki kadro Al de yeterlidir bence aziz başgan gene abarttı
    Bu futbolcuya gereksiz transfer diyen tek insan Türk milleti sanırım.
  • 13-08-2015, 16:40:38
    #23
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu futbolcuya gereksiz transfer diyen tek insan Türk milleti sanırım.
    kardeşim yanlış anladın sen robben dünyanın en iyi oyuncularından biri sadece takım bu durumdayken boşuna bu kadar para vermenın anlamı yok diye soylemiştim sonucta fenerbahçe klübü para basmıyor maddi açıdan soylemiştim
  • 13-08-2015, 16:44:34
    #24
    Fenerbahçe sene sonu batar, aziz yurtdışına kaçar
  • 13-08-2015, 17:13:14
    #25
    Bu arada yeni konu açmayım Volkan Şen Fenerbahçe'de
  • 13-08-2015, 17:20:11
    #26
    Robben'i istersin gele gele Volkan gelir ki Volkan'da fena bir oyuncu değil
  • 13-08-2015, 19:34:47
    #27
    40 Bin tane kombine satmışız, bütün takımlardan sonra sonunda stadın adına sponsor almışız, passolige geçen sene katılmadıktan sonra bu sene katılıp 10 milyon civarı para almışız. 1 milyon üye kampanyasından 60 bin tane üyeden çok yüksek miktarlar kazanmışız, forma satışında rekor bekleniyor. Siz diyorsunuz ki fenerbahçe para basmıyor. Bütün localar 2 seneliğine keş paraya satılmış, taraftar büyük beklentide , FENERBAHÇE şuan Lig TV ye rest çekiyor siz diyorsunuz ki para yok hesaplasınıza biraz.

    Edit: Forma sponsorunu eklemeyi unutmuşum, para çok olunca karıştırıyor insan nereden geliyor bu gelir diye.