Barıç Oruç Fenerbahçe yöneticisi değildir Fenerbahçe kongre üyesidir ve bugüne kadar maşallah dediği 3 gün yaşamayan gelecek dediği adamın geleceğide varsa gelmeyen birisidir
Bak işte büyük transfer budur.
RvP ve Nani'ye hitaben söylüyorum. Dünyanın en iyi 5 kanat oyuncusundan birisi.
Ama gelir mi? Bence gelmez. Zaten gelirsede çok fahiş fiyatlar verilmiş olur. Buda Fenerbahçe'nin yine kaosa sürüklenmesine sebep olacak. Çünkü ŞL'ye gidemiyorsun. AL'de mi oynatacaksın Robben'i? Güldürme beni.
Transferin sponsoru Ülker
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:38:39 -->-> Daha önceki mesaj 15:38:07 --
Barıç Oruç Fenerbahçe yöneticisi değildir Fenerbahçe kongre üyesidir ve bugüne kadar maşallah dediği 3 gün yaşamayan gelecek dediği adamın geleceğide varsa gelmeyen birisidir
Sağlam kaynağın buysa sen şimdiden unut kardeşim
Geldiği zamanda böyle konuşabilecekmisin merak ediyorum hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:38:39 -->-> Daha önceki mesaj 15:38:07 --
Geldiği zamanda böyle konuşabilecekmisin merak ediyorum hocam
Kardeşim okumuyorsun yazdıklarımı sanırım ben gelmez demiyorum gelmesini en fazla ben isterim ama sen Barıç Oruç'un lafıyla sağlam kaynak dersen çok mahçup olursun yoksa gelir gelmez kimse bilemez.