• 29-02-2008, 17:00:35
    #1
    HABERTURK.COM Spor Servisi'nin aldığı bilgiye göre, aday olmayacağını açıklayan Özhan Canaydın yeni dönemde de başkanlığa aday olacak!

    HABERTURK.COM SPOR SERVİSİ ÖZEL HABER
    Özhan Canaydın yeni dönemde de başkanlık için yarışacak. Haberturk.com Spor Servisi'nin aldığı bilgiye göre, liselilerden gelen "kal" baskılarana daha fazla dayanamayan Canaydın kısa süre önce aldığı "yeni dönemde yokum" kararından vazgeçti. Büyük bir değişiklik olmazsa Canaydın'ın Mart ayındaki kongrede yeniden başkan olmak için aday olmasına kesin gözüyle bakılıyor.
    Canaydın aday olmaktan vazgeçtiği günden beri camiadan büyük bir baskı görüyor ve yeni dönemde de göreve devam etmesi isteniyordu.

    Bu arada Canaydın'ın deplasmandaki Leverkusen maçını birlikte izlediği Galatasaray'ın önde gelenlerinden Ünal Aysal ile biraraya geldiği ve yeni dönem için Aysal'ın da desteğiyle çok kuvvetli bir liste hazırladıkları anlaşıldı.

    Canaydın'ın aday olmayacağını açıklamasından kısa bir süre sonra, Galatasaray Başkan Yardımcısı Adnan Polat Mart ayındaki kongrede aday olduğunu yazılı bir açıklama ile duyurmuştu.

    Liselilerden gelen baskı ve hazırlanan yeni listede büyük bir değişiklik olmaması durumunda Mart ayındaki kongrede Başkan Canaydın yeniden Galayasaray Başkanı seçilebilmek için mücadele verecek.

    Bu gelişmenin ardından daha önce aday olduğunu açıklayan Adnan Öztürk'ün adaylıktan çekilmesi bekleniyor.
    Bu arada bugün saat 14:30'da Conrad Otel'de başkan adaylığı hakkında toplantı yapacak olan Adnan Öztürk bu toplantıyı iptal etti.



    Kaynak : Haberturk
  • 29-02-2008, 17:01:47
    #2
    Misafir
    gittimiki geri dönsün. yeter artık
  • 29-02-2008, 17:03:13
    #3
    emekli olsa ? ? ?
  • 29-02-2008, 17:32:53
    #4
    gs başkanlık koltuğu yamalık oldu bu ne ya bi haluk ulusoy bi adnan polat bide canaydın çıktı artık. yaşın kaç olmuş git torunlarınla oyna
  • 29-02-2008, 17:37:11
    #5
    Canaydının kişiliğine birşey demiyoruz.
    Çok iyi adam efendi dürüst ama bize başka bir başkan lazım artık bu başkanla yürümez.
    Fahri olarak yine hizmetlerini yapsın ama başkanlığı bıraksın artık, biz yeni bir soluk arıyoruz.
    Yeter başkan bırak artık
  • 29-02-2008, 17:39:02
    #6
    Kardeşim adamın emeklilik yaşı gelmiş daha niye kalsın diyorlar anlamıyorum
  • 29-02-2008, 21:22:03
    #7
    gelmesin ya git sin kulüpler başkanı demirören olsun
  • 29-02-2008, 21:37:31
    #8
    Yanar Döner oldu:d
  • 29-02-2008, 22:16:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bir fenerbahçeli olarak ALLAH Canaydın'ı gsnin başından eksik etmesin