Canaydının kişiliğine birşey demiyoruz.
Çok iyi adam efendi dürüst ama bize başka bir başkan lazım artık bu başkanla yürümez.
Fahri olarak yine hizmetlerini yapsın ama başkanlığı bıraksın artık, biz yeni bir soluk arıyoruz.
Yeter başkan bırak artık