• 30-06-2014, 17:04:09
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galatasaray, Trabzonsporlu futbolcu Olcan Adın'ın transferi için görüşmelere başlandığını Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) bildirdi...

    Galatasaray Sportif Sınai ve Ticari Yatırımlar AŞ'den Borsa İstanbul'a yapılan ve Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda da yer alan açıklamada, "Profesyonel futbolcu Olcan Adın'ın transferi için Trabzonspor ile görüşmelere başlanmıştır" ifadesine yer verildi.

    Sarı-kırmızılı takım ilerleyen saatlerden transferin detaylarını da KAP'a bildirecek. Olcan Adın, 4 milyon Euro + Salih Dursun karşılığında transfer edilecek.

    Hürriyet
  • 30-06-2014, 22:05:26
    #2
    ts gsye çalışıyor arkadaş keşke biz alsaydık
  • 30-06-2014, 22:13:53
    #3
    Sağ ayağı olmayan sol açık 4.5 milyon euro+ futbolcu müthiş olur.
  • 30-06-2014, 22:32:43
    #4
    Lig için iyi transfer , yinede ücret fazla. 2.5+salih olsa yeterde artar.
  • 01-07-2014, 01:33:36
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anca onu alırlar zaten
  • 01-07-2014, 01:39:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Baslik yaniltici. Olcan piliottan A takima yukseldi olmasi lazimdi.
  • 01-07-2014, 01:55:32
    #7
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baslik yaniltici. Olcan piliottan A takima yukseldi olmasi lazimdi.
    Trabzonspor'un sana ne yaptığını bir gün anlat bize be
  • 01-07-2014, 02:22:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzonspor'un sana ne yaptığını bir gün anlat bize be
    Cok seviyoruz hocam sizi. Sizdeki tadi hicbisey vermiyor.

    Hami Mandirali: F.Bahçe Diego'yu transfer etti. Ancak ben Olcan Adın'ı tercih ederim. Bana göre Olcan iki tane Diego eder. http://www.sabah.com.tr/Spor/Futbol/...ane-diego-eder

    Adamlar kale arkadasindaki diregi sinirlerinden bizim macta sokuyorlar, sonrada biz size ne yaptik olayi. Valla bu TSli arkadaslar olmasa, hayat hic cekilmez.

    http://bit.ly/1ltvYvT
  • 01-07-2014, 02:30:24
    #9
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok seviyoruz hocam sizi. Sizdeki tadi hicbisey vermiyor.

    Hami Mandirali: F.Bahçe Diego'yu transfer etti. Ancak ben Olcan Adın'ı tercih ederim. Bana göre Olcan iki tane Diego eder. http://www.sabah.com.tr/Spor/Futbol/...ane-diego-eder

    Adamlar kale arkadasindaki diregi sinirlerinden bizim macta sokuyorlar, sonrada biz size ne yaptik olayi. Valla bu TSli arkadaslar olmasa, hayat hic cekilmez.

    http://bit.ly/1ltvYvT
    Trabzonspor'un t si geçse konuda anında saçma sapan mesajlarla aklın sıra tahrik etmeye çalışıyorsun

    Yok ben şahsen trabzonspor taraftarından başına bir şey geldiğini düşünüyorum