protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok seviyoruz hocam sizi. Sizdeki tadi hicbisey vermiyor.

Hami Mandirali: F.Bahçe Diego'yu transfer etti. Ancak ben Olcan Adın'ı tercih ederim. Bana göre Olcan iki tane Diego eder. http://www.sabah.com.tr/Spor/Futbol/...ane-diego-eder

Adamlar kale arkadasindaki diregi sinirlerinden bizim macta sokuyorlar, sonrada biz size ne yaptik olayi. Valla bu TSli arkadaslar olmasa, hayat hic cekilmez.

http://bit.ly/1ltvYvT
Trabzonspor'un t si geçse konuda anında saçma sapan mesajlarla aklın sıra tahrik etmeye çalışıyorsun

Yok ben şahsen trabzonspor taraftarından başına bir şey geldiğini düşünüyorum