Trabzonspor'un sana ne yaptığını bir gün anlat bize be
Cok seviyoruz hocam sizi. Sizdeki tadi hicbisey vermiyor.
Hami Mandirali: F.Bahçe Diego'yu transfer etti. Ancak ben Olcan Adın'ı tercih ederim. Bana göre Olcan iki tane Diego eder.
http://www.sabah.com.tr/Spor/Futbol/...ane-diego-eder
Adamlar kale arkadasindaki diregi sinirlerinden bizim macta sokuyorlar, sonrada biz size ne yaptik olayi. Valla bu TSli arkadaslar olmasa, hayat hic cekilmez.
http://bit.ly/1ltvYvT