• 20-12-2013, 09:55:11
    #1
    Video için: http://webtv.hurriyet.com.tr/4/58236...-puskurdu.aspx

    TRTSPOR'da yayınlanan Futbol Keyfi programında, yorumculardan Ali Ece, PFDK'nın Kasımpaşa-Beşiktaş maçıyla ilgili aldığı kararlar sonrası sert açıklamalarda bulundu.Ali Ece böyle bir kararın örneğinin dünyada bulunmadığını söyledi.Ece, " İşi artık iyice oyuncağa çevirdiler. Dalga mı geçiyorlar? Dalga mı geçiyorsunuz? Top atıyor adam böyle bir şey mi var? Kurallar çok açık. Topa başka bir cisim atarsanız kırmızı karttır, penaltıdır. Bu kadar açık. Sahaya giren adam oyuncuya vuracak, takım arkadaşı savunamayacak öyle mi? Böyle bir rezillik yok" diye konuştu.

    webtv.hurriyet
  • 20-12-2013, 10:19:08
    #2
    Beşiktaş'ı göz göre göre yakıyorlar kimse sesini çıkarmıyor gerçekten lig izlenemez hale geldi, rezillik diz boyu. Fenerbahçeli, Galatasaraylı, Trabzonsporlu vs hangi takımlı olursam olayım bu rezilliğe sessiz kalamazdım bugün Beşiktaş'a yapılanlar diğer takımlara da yapılabilirdi. Bence birlik olup gerçekten duruma karşı çıkılmalı. Rezillik diz boyu!
  • 20-12-2013, 10:52:17
    #3
    Türkiyedeki futbola güvenmiyorum artık.
  • 20-12-2013, 11:02:30
    #4
    Kul hakki yiyenin Allah belasini versin. Mendil satıp para biriktiren ve feda tshirt ü alan çocuk tanıyorum, kansızca oyunlarla Beşiktaşliyi futboldan soğutuyorlar.

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-12-2013, 21:07:15
    #5
    Adam haklı valla. Ferdi'de Alex gibi olacak kovulması yada gitmesi yakındır.
  • 23-12-2013, 00:03:09
    #6
    BEŞİKTAŞ'ı hiç bir güç yıkamayacaktır.
  • 04-01-2014, 11:10:08
    #7
    Herkes haksızlık olduğu kanısında biz Beşiktaş'lı olarak zaten alıştık.
  • 05-01-2014, 01:26:34
    #8
    Adam sonuna kadar haklı.