Beşiktaş'ı göz göre göre yakıyorlar kimse sesini çıkarmıyor gerçekten lig izlenemez hale geldi, rezillik diz boyu. Fenerbahçeli, Galatasaraylı, Trabzonsporlu vs hangi takımlı olursam olayım bu rezilliğe sessiz kalamazdım bugün Beşiktaş'a yapılanlar diğer takımlara da yapılabilirdi. Bence birlik olup gerçekten duruma karşı çıkılmalı. Rezillik diz boyu!