• 09-01-2008, 18:51:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ben de izlemiştim en komik olay da arkadaşlarının gol sevinci yaşaması
  • 10-01-2008, 10:50:54
    #11
    Ya Taçtan Gol Oluyormu ? Bilseydim Şimdi 7 8 Taçtan Golüm Olurdu.
  • 10-01-2008, 13:34:06
    #12
    Ajax'ın yaptığı gerçekten büyük bir centilmenlik bence..Tabi maçta farklı Ajax üstünlüğü yoksa
  • 10-01-2008, 13:43:33
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide karsı takıma izin vermeselerdi süper olurdu
    G.Saray'dayken Necati bir kere ceza sahası içinde yere düşünce hakem penaltı verdi. Necati bile hakeme itiraz etti penaltı değildi ben kendim düştüm diye. Hakem de penaltı verildi bir kere, geri alınamaz diyince, Necati penaltıdan golü attıydı

    Bu da öyle birşey olurdu herhalde.
  • 10-01-2008, 14:12:20
    #14
    Misafir
    ForumJackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Taçtan Gol Oluyormu ? Bilseydim Şimdi 7 8 Taçtan Golüm Olurdu.
    oluyor olmaz mı

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=vl8wr5eR_5Q[/YOUTUBE]
  • 10-01-2008, 14:15:39
    #15
    arkadaşı hemen tacı önüne atmış oda direk vurmuş kalecinin boşluguna denk gelmiş
  • 10-01-2008, 14:20:01
    #16
    rıdvan dilmen e böyle bişey olsa naparsınız diye sormuşlardı topu alır bide kendi kaleme atarım demişti