taçtan gol attı :D
15
●1.820
- 10-01-2008, 10:50:54Ya Taçtan Gol Oluyormu ?
Bilseydim Şimdi 7 8 Taçtan Golüm Olurdu.
- 10-01-2008, 13:43:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.G.Saray'dayken Necati bir kere ceza sahası içinde yere düşünce hakem penaltı verdi. Necati bile hakeme itiraz etti penaltı değildi ben kendim düştüm diye. Hakem de penaltı verildi bir kere, geri alınamaz diyince, Necati penaltıdan golü attıydıRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu da öyle birşey olurdu herhalde. - 10-01-2008, 14:12:20Misafiroluyor olmaz mıForumJackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=vl8wr5eR_5Q[/YOUTUBE]
Bilseydim Şimdi 7 8 Taçtan Golüm Olurdu.