Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bide karsı takıma izin vermeselerdi süper olurdu
G.Saray'dayken Necati bir kere ceza sahası içinde yere düşünce hakem penaltı verdi. Necati bile hakeme itiraz etti penaltı değildi ben kendim düştüm diye. Hakem de penaltı verildi bir kere, geri alınamaz diyince, Necati penaltıdan golü attıydı

Bu da öyle birşey olurdu herhalde.