• 23-12-2007, 13:35:28
    #28
    Üyeliği durduruldu
    zotamaç haberi kolpanın en önde gideni
  • 23-12-2007, 16:58:47
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gelicek gelicek...
  • 23-12-2007, 19:22:17
    #30
    Misafir
    volkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelse ne yazar söliyeyim,

    şu haliyle intere 1 yazıyorsa 2-3 yazar,
    cincona 2 yazıyorsa 3-4 yazar,
    CSK'ya 2 yazıyorsa 3-4 yazar,

    bunlar yazmakla bitmez.sen ortalama ne yazacaklarını bil yeter
    he gülüm tabi... carlos a yaşlı ve fazla oynamaz dedik ama formda. katkısı olsa olsa 1-2 yıl daha. ronaldo dediğin adam ise formdan düşmüş hantallaşmış bir futbolcu. bu futbolcudan bu saatten sonra kimseye fayda gelmez. inter diyince de aklınıza hep 1-0 gelir 3-0 gelmez dimi
  • 23-12-2007, 20:04:39
    #31
    salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he gülüm tabi... carlos a yaşlı ve fazla oynamaz dedik ama formda. katkısı olsa olsa 1-2 yıl daha. ronaldo dediğin adam ise formdan düşmüş hantallaşmış bir futbolcu. bu futbolcudan bu saatten sonra kimseye fayda gelmez. inter diyince de aklınıza hep 1-0 gelir 3-0 gelmez dimi
    Fenerbahçe'nin yaptığı transferler Galatasaraylılara neden bu kadar batıyor ? Adam yaşlıysa, hantalsa bu Fenerbahçe'yi ilgilendirir. Bizim transfer edeceğimiz Ronaldo'yu eleştireceğinize kendi takımınızdaki bazı futbolculara bir bakın.

    Bırakın bu Fenerbahçe düşmanlığını boş işler bunlar. Kimseye birşey kazandırmaz.
  • 23-12-2007, 20:22:43
    #32
    tabi tabi gelir. babangida gelir ancak..
  • 23-12-2007, 20:41:13
    #33
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi tabi gelir. babangida gelir ancak..
    Alex de Souza ve Roberto Carlos transferlerinde de böyle söylemişmiydin ?
  • 23-12-2007, 23:17:46
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şahsen ben bir fenerbahçeli olarak ronaldonun gelmesini istemem. ona verilecek paraya daha fazla yararı dokunacak biri alınsa daha iyi olur. örn: saha,bent,carew vs..
    ayrıca ronaldo fenere gelirse 200 kilo olur heralde
  • 24-12-2007, 00:29:10
    #35
    ChaWusH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen ben bir fenerbahçeli olarak ronaldonun gelmesini istemem. ona verilecek paraya daha fazla yararı dokunacak biri alınsa daha iyi olur. örn: saha,bent,carew vs..
    ayrıca ronaldo fenere gelirse 200 kilo olur heralde
    turkish kebap and baklava saolsun
  • 24-12-2007, 00:50:26
    #36
    Üyeliği durduruldu
    fotomaç yazdıysa yalandır