• 22-12-2007, 02:21:47
    #1

    Ronaldo, "An meselesi!"

    Milan, Ocak ayında Didier Drogba veya Amauri'yi alacak, Ronaldo da sarı lacivertli takıma gelecek. Milan, Fenerbahçe'nin Ronaldo için önerdiği 7 milyon euro'yu Drogba ya da Amauri'nin transfer edilmesinde kullanacak.
    İtalya'daki bu son gelişmeler Ronaldo'yu her geçen gün Fener'e biraz daha yaklaştırıyor.

    HER GÜN YENİ İDDİA
    Fenerbahçe'nin Ocak 2008'de Milan'dan ısrarla istediği Ronaldo'nun transferinde ilginç gelişmeler yaşanıyor. Milan 2. Başkanı Adriano Galliani dün "Ronaldo'yu satmayacağız" dese de, İtalyan gazeteleri 31 yaşındaki futbolcunun gelecek ay Fenerbahçe forması giyeceği konusunda iddialı. Tuttosport gazetesi, Chelsea'den ayrılmak isteyen Drogba için Milan'ın 30 milyon euro teklif ettiğini yazdı. Kırmızı-siyahlılarda adı geçen bir başka isim ise Palermo'dan Amauri.

    ZİCO-RONALDO ZİRVESİ
    İtalya'nın Corriere dello Sport gazetesi, Milan'ın Fenerbahçe'nin önerdiği 7 milyon euro bonservisi, Drogba veya Amauri'nin transferinde kullanacağını yazdı. Gazete, Ağustos ayında imza atan ancak 18 yaşını doldurmadığı için gelecek ay Milan forması giyebilecek olan Pato'nun da gelişiyle Ronaldo'nun artık takımda kalmasının imkansız olduğunu vurguladı. Önümüzdeki hafta Rio'ya gidecek Zico'nun burada Ronaldo ile buluşacağı ve transferi bitireceği belirtildi.

    FOTOMAÇ
  • 22-12-2007, 02:23:05
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olur fener için
  • 22-12-2007, 10:35:52
    #3
    Ronaldo'nun devre arasında FB'ye geleceğini bir yerlerden duydum bende. Real Madrid'in bir aralar olduğu gibi, Fenerbahçe de Yıldızlar Takımı moduna giriyor yavaş yavaş.
  • 22-12-2007, 10:38:18
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O zaman fenerbahçe'ye top atsan devrilmez
  • 22-12-2007, 10:39:39
    #5
    Bir zamanlar " Roberto Carlos Fenerbahçe'ye gelmez " diyenler şimdide konuşsun.
  • 22-12-2007, 10:49:46
    #6
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar " Roberto Carlos Fenerbahçe'ye gelmez " diyenler şimdide konuşsun.

    Ronaldo Fenerbahçeye gelmez
  • 22-12-2007, 10:57:23
    #7
    Misafir
    gelmez değil, gelse ne yazar.
  • 22-12-2007, 11:29:09
    #8
    ExTrAorDiNaRY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ronaldo Fenerbahçeye gelmez
    Birde Ronaldo Fenerbahçe'ye geldikten sonra kurarsan aynı cümleyi sevinirim.

    salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelmez değil, gelse ne yazar.
    Buda yeni taktik sanırım. " Gelmez " yerine " gelse ne yazar. "
  • 22-12-2007, 11:39:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kaynak:fotomaç arkadaşlar....