• 25-05-2013, 00:20:42
    #46
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ünal Başgan @UnalBasgan 4 dk
    Şiştt! Durun unfollow etmeyin!!1 (

    Bu ünal başkan kimse harbiden komedi
  • 26-05-2013, 00:30:47
    #47
    CHEDJOU imzayı atmış, sağlam topçu hayırlı olsun GS'lilere.
  • 26-05-2013, 00:33:28
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 26-05-2013, 00:34:15
    #49
    hayırlı olsun bülent başkan bitirmiş işi. resmi açıklamayı bekleyelim yine de..
  • 26-05-2013, 00:42:37
    #50
    unregisteredboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun bülent başkan bitirmiş işi. resmi açıklamayı bekleyelim yine de..
    Fransada lig devam ediyor. Resmi açıklama yapamazlar.
  • 26-05-2013, 00:45:46
    #51
    foto fenerlilerin işi olabilir bana pek güven vermedi. twitter'da da konuşuluyor .
  • 26-05-2013, 00:52:41
    #52
    unregisteredboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    foto fenerlilerin işi olabilir bana pek güven vermedi. twitter'da da konuşuluyor .
    Fenerlilerin işi felan yok ya Bülent Tulunun bizzat kendi kardeşi paylaştı bunu.
  • 26-05-2013, 01:03:10
    #53
    şu yabancı sınırlaması olmasa muhteşem olucak.
  • 26-05-2013, 01:14:35
    #54
    Fenerbahçe Brezilya milli takımı diyordu çoğu GS'li...