unregisteredboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun bülent başkan bitirmiş işi. resmi açıklamayı bekleyelim yine de..
Fransada lig devam ediyor. Resmi açıklama yapamazlar.