• 24-05-2013, 15:19:13
    #19
    hayırlı olsun. ibra'yı bakkala göndermişliği var
  • 24-05-2013, 15:24:36
    #20
    Muslera
    Eboue Chedjou semih solbek
    dmc
    kanat selçuk
    Sneijder
    Drogba Burak
    Yabancı sınırlamasından dolayı ne yapacağız merak ediyorum.Yedek kulubemizde iyi değil bakalım kimleri alıcaz.Benim düşüncem seneyede hamit ile devam ederiz kesin.Ama melonun pozisyonuna kim gelicek merak ediyorum.Sol bek kesin yabancı olucak defans 4'lüsünün 3'ü yabancı
  • 24-05-2013, 15:44:55
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muslera
    Eboue Chedjou semih solbek
    dmc
    kanat selçuk
    Sneijder
    Drogba Burak
    Yabancı sınırlamasından dolayı ne yapacağız merak ediyorum.Yedek kulubemizde iyi değil bakalım kimleri alıcaz.Benim düşüncem seneyede hamit ile devam ederiz kesin.Ama melonun pozisyonuna kim gelicek merak ediyorum.Sol bek kesin yabancı olucak defans 4'lüsünün 3'ü yabancı
    Gökhan İnler alınsa çok iyi olurdu. Bakalım Türkiye ye gelir mi
  • 24-05-2013, 16:01:49
    #22
    bu kadro korunur, üzerine de 2-3 takviye yapılırsa öf ki ne öf. burak veya muslera gibi bir oyuncuyu satmak gibi salaklık yapmaz umarım yönetim..
  • 24-05-2013, 16:02:38
    #23
    Takımda ilk 11 e kesin gözüyle bakılan isimler;
    --------------Muslera----------------
    Eboue--Semih--Chedjou--Sol Bek (Yabancı)
    ------------------Melo-----------------
    --------Hamit------------Selçuk----------
    -----------------Sneijder-----------
    ------------Drogba---Burak-------

    Bana kalırsa Eboue fazla forma şansı bulamaz.


    Edit: Çok fantastik olacak ama ;

    --------------Muslera----------------
    --------Semih--Chedjou------------
    -Sabri----------------------Solbek-
    -------------------------------------
    -----------Hamit----Selçuk-------
    --------------------------------------
    --Nani------------------------Arda-
    ---------------Sneijder-----------
    -------------------------------------
    ---------------Drogba-------------

    Drogba çıkar burak girer , Sabri çıkar eboue girer fazla uçtuk ama
  • 24-05-2013, 16:09:12
    #24
    Eboue olmazsa kim oynayacak, Sabri mi?
  • 24-05-2013, 16:14:59
    #25
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eboue olmazsa kim oynayacak, Sabri mi?
    O zaman bende sana şöyle sorayım Eboue oynarsa kim oynamayacak Sneijder mi
  • 24-05-2013, 16:18:05
    #26
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bende sana şöyle sorayım Eboue oynarsa kim oynamayacak Sneijder mi
    yerli bir sol bek olabilir, riera ile devam edileceğini pek sanmıyorum. ama eboue'yi de kesmez hoca.

    valla işi zor, allah kolaylık versin
  • 24-05-2013, 16:19:40
    #27
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerli bir sol bek olabilir, riera ile devam edileceğini pek sanmıyorum. ama eboue'yi de kesmez hoca.

    valla işi zor, allah kolaylık versin
    Yerli sol bek varda ben mi bilmiyorum