• 21-07-2010, 21:58:20
    #1
    Selam Arkadaşlar öncelikle iyi forumlar dilerim

    Şimdi bazı arkadaşlar sponsor arıyorlar ekliyoruz yada ekliyorlar sohbet ediyorsun isteklerine evet diyorsun sonra ns yönlendir diyoruz tamam yönlendirin diyorsun tamam diyor msn den çıkıp gidiyor 30 dakika sonra geldiğinde dostum yönlendirdinmi ns lerini alanını açalım diyoruz kalkıp bize ben başkasıyla anlaştım diyor tamam bunada biz peki diyoruz teşekkür ediyoruz

    ama arkadaşım belki senden daha çok ihtiyacı olan bir insan var onun işini neden aksatıyorsun hemde bizim zamanımızdan çalıyorsun.. bu şekilde sanırım sponsor olmayı bile insan istemiyor çekinir duruma geliyor artık sizce arkadaşlar bu yapılan etikmidir?
  • 22-07-2010, 00:05:04
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence hakLısın. yanı sonucta bazıLarı resmen daLga gecıyor gıbı ıs yapıyor. Ama gercekten sızın bu ısınızı cıddıye alanda var. o yuzden agactakı 3 5 curuk elma ıcın bu kadar kafanı takma
  • 22-07-2010, 00:08:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sponsorluğun kavramı bu forumda başka bir çizgiye taşındı.
  • 22-07-2010, 00:11:24
    #4
    Ben Kısa bi yöntem buldum bu soruna ;

    Sponsorluk alan kişinin nslerini bize yönlendirdiğini 24 saat kontrol ediyorum , Bakıyorum halen yönlenmemişse suspend atıyorum 1 Hafta sonra hesabı siliyorum

    Niçin sunucumda boşuna yer kaplasınki ..
  • 22-07-2010, 01:05:51
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Etiktir.

    Ortadaki iş sponsorluk değil ki.

    Ne aradığını, ne yaptığını bilmeyen, beleşe konmaya çalışanlara sponsorluk sağlanmaya devam edilirse etik olmaması için bir sebep yok.

    Bu tür konulardan yakınmamak istiyorsanız stratejinizi değiştirmenizi tavsiye ederim.

    Saygılarımla...