Selam Arkadaşlar öncelikle iyi forumlar dilerim
Şimdi bazı arkadaşlar sponsor arıyorlar ekliyoruz yada ekliyorlar sohbet ediyorsun isteklerine evet diyorsun sonra ns yönlendir diyoruz tamam yönlendirin diyorsun tamam diyor msn den çıkıp gidiyor 30 dakika sonra geldiğinde dostum yönlendirdinmi ns lerini alanını açalım diyoruz kalkıp bize ben başkasıyla anlaştım diyor tamam bunada biz peki diyoruz teşekkür ediyoruz
ama arkadaşım belki senden daha çok ihtiyacı olan bir insan var onun işini neden aksatıyorsun hemde bizim zamanımızdan çalıyorsun.. bu şekilde sanırım sponsor olmayı bile insan istemiyor çekinir duruma geliyor artık sizce arkadaşlar bu yapılan etikmidir?