• 22-06-2009, 17:44:41
    #10
    6. kişi olmama rağmen bir tanede bana sponsor olundu kendilerine teşekkür ediyorum
  • 22-06-2009, 17:48:49
    #11
    Yariş bitti fazlasiyla verdik hayirli akşamlar -- <% STOK BİTTİ %>
  • 23-06-2009, 07:12:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hocam bizim site işini inceliycektin ne oldu alabilicekmiyim?
  • 23-06-2009, 09:23:27
    #13
    seodosyasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bizim site işini inceliycektin ne oldu alabilicekmiyim?
    arkadaşim stok bitti 7. Kişiye bile verildi. Sizinle msn de görüştük mü ?
  • 23-06-2009, 15:37:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    evet görüştük
  • 23-06-2009, 18:40:32
    #15
    Merhaba;

    bedava hosting veriyorum neden (-) rep aliyorum anlamadim. Bak sinirleniyorum git gide nasil insanliktir ki bu anlamadim. Neyse verin bakalim - leri benim işim (-) replerle değil vallaha gerçekten verin (-) rep :s